ما در مورد قدرت داستان سرایی داده ها به طور مفصل صحبت کرده ایم. وقتی می خواهید پیامی جذاب ، منحصر به فرد و معتبر ارائه دهید ، برقراری ارتباط با داده ها راهی برای پیشبرد آن است. (حتی اگر داده های داخلی خودتان را داشته باشید حتی بهتر است.) اما وقتی صحبت از داستان سرایی داده ها می شود ، روش های زیادی برای ارائه آن وجود دارد - اینفوگرافی ، تعاملی ، ویدئویی و موارد دیگر. در حالی که هرکدام مزایای خاص خود را دارند (در مورد چگونگی تشخیص مناسب داستان خود بیشتر بدانید) ، ترکیبی از داده و حرکت گرافیکی طلایی است.

 

داده + موشن گرافیک

وقتی درباره داستان نویسی داده ها و موشن گرافیکی صحبت می کنیم ، هم درمورد پیام و هم درمورد رسانه صحبت می کنیم. داده ها داستان است. گرافیک متحرک نحوه ارائه داستان است. بسته به هدف شما ، ترکیبی از هر دو می تواند به شما کمک کند داستانی قویتر - در قالبی که مردم می خواهند مصرف کنند - بگویید.

 

بیشتر بازاریابان محتوا که با آنها صحبت می کنیم در تلاشند محتوای اصلی و جذاب ایجاد کنند. طبق گزارش روند بازاریابی محتوای B2B موسسه بازاریابی محتوا ، 72٪ می گویند این اولویت اول آنها است. یکی از مهمترین موانع ساختن محتوای موفق ، درک نکردن علاقه مردم است. اما موضوع ، زمینه یا صنعت مهم نیست ، داستان های داده همیشه جالب هستند. آنها دنیای اطراف ما را منعکس و تفسیر می کنند تا آنچه را می بینیم تقویت کنند یا آنچه را که نمی بینیم نشان دهند. و وقتی آن ها را به سمت روایت های جالب می چرخانید ، محتوایی با کیفیت بالا و با ارزش ارائه می دهید.

 

مطمئناً ، انواع دیگری از داستان سرایی وجود دارد که می تواند برخی از این موارد را انجام دهد ، اما داستان سرایی داده دارای چند مزیت اضافی است که در حال حاضر از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

 

اعتبار: در فضای رسانه ای فعلی ، مردم واقعیت ها را بیش از حدس ، داده های بیش از عقاید می خواهند. اگر بتوانید این را به طور مثر و مداوم در محتوای خود ارائه دهید ، آنها به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد و می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند.

معنی: همه مشغول هستند. آنها نیاز به اطلاعات تفسیر شده و مقطر دارند تا بتوانند حقایق را بدست آورند و ادامه دهند. قصه گویی داده ها به شما امکان می دهد چیزهای جالب استخراج شده از داده ها را به داستان ها و بینش هایی با تصویر بزرگتر تبدیل کنید که مردم می توانند درک کنند و از زندگی خود استفاده کنند.

درک مطلب: بینش داده های ارائه شده از طریق تجسم داده ها تقویت و حتی بهتر می شود. شاید بدانید که میزان فروش سه برابر شده است ، اما در واقع مشاهده رشد نمودار تأثیر قویتر و به یادماندنی تری دارد.

هنگامی که به دنبال داستان های خود می گردید ، به طور ایده آل با داده های داخلی خود ، می توانید داستان های جالب ، منحصر به فرد و خبری را تهیه کنید که به شما کمک می کند دامنه خود را گسترش دهید و با بیشتر افراد ارتباط برقرار کنید.

 

در حالی که مردم به سمت داستان های منحصر به فرد و اصلی گرایش پیدا می کنند ، آنها همچنین می خواهند آنها را در قالب هایی که آرزو دارند تحویل داده شود. ویدیو بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است. طبق نظرسنجی Levels Beyond در سال 2014 ، 40٪ از مصرف کنندگان گفتند که ترجیح می دهند یک فیلم تجاری را تماشا کنند تا اینکه اطلاعات مشابه را بخوانند.

 

اما چرا موشن گرافیک را به طور خاص برای ارائه داستان خود انتخاب می کنید؟ گرافیک متحرک یک قالب عالی برای زنده کردن آن داستان داده است و به شما امکان می دهد اطلاعات را در قالبی تأثیرگذار به اشتراک بگذارید و به راحتی قابل جذب باشد. آنها به ویژه برای برقراری ارتباط مفید هستند:

 

بینش داده ها: به اشتراک گذاری داده ها یک چیز است. تجسم داده ها مورد دیگری است. موشن گرافیکی به شما فرصتی می دهد تا تجسم هایی پویا را نشان دهید که اطلاعات را تقویت و تقویت می کند.

مفاهیم انتزاعی: گاهی اوقات بینش های استخراج شده از داستان های داده می توانند کمی ذره بین یا انتزاعی شوند. استفاده از گرافیک برای نشان دادن یک ایده خاص به اتصال و تقویت ایده ها در مغز بیننده کمک می کند. این همچنین به شما فرصتی برای نشان دادن خلاقیت می دهد. از آنجایی که موشن گرافیک به بازیگران یا ساخت لایو اکشن متکی نیست ، می توانید محتوای مورد علاقه خود را به صورت داستانی بسازید.

داستان های احساسی: گاهی تزریق احساسات و انسانیت در یک داستان داده ای دشوار است. (به هر حال ، داده های زیادی وجود دارد.) اما یک روایت گرافیکی حرکت می تواند به تجربه احساسی بیننده کمک کند ، و به تقویت ارتباط انسانی تر کمک کند.

مثال: در این نمودار تصویری USAID ، ما داده ها و روایت را برای نشان دادن مسائلی که ن باردار در فقیرترین نقاط جهان با آن روبرو هستند ، ترکیب کردیم.

از همه بهتر ، بینندگان موشن گرافیک را دوست دارند زیرا تماشای فیلم ذاتاً یک تجربه منفعل است که به انرژی کمی نیاز دارد. بیننده به راحتی بازی را کلیک می کند و آرام می شود. این بدان معناست که یک حرکت گرافیکی به طور موثر قاشق اطلاعات را به بیننده تغذیه می کند. برای مارک ها ، این ایده آل است. شما مخاطب اسیر و سرمایه گذاری دارید که مشتاق جذب اطلاعات است - و احتمالاً آنها را به اشتراک می گذارد

 

چه در YouTube به اشتراک گذاشته شده باشد ، چه در وب سایت یا در مورد جنبش گرافیکی اجتماعی ، یک حرکت گرافیکی جذاب راهی عالی برای افزایش میزان دسترسی شماست - یا تحریک محتوای دیگری. (برای اطمینان از جالب بودن اینکه گرافیک متحرک شما برای به اشتراک گذاشتن جالب است ، در مورد روانشناسی دلیل به اشتراک گذاشتن افراد بیشتر بدانید)

 

مثال: ما یک تیزر موشن گرافیک برای Deloitte Digital Democracy Survey ایجاد کردیم ، برخی از موارد برجسته نظرسنجی را فرا می خواند و بینندگان را به بارگیری نظرسنجی کامل راهنمایی می کنیم.

BTW ، فقط بینندگان نیستند که این را می خواهند محتوا؛ ناشران همچنین علاقه مند به بازنشر و یا استفاده از گرافیک متحرک برای تقویت ترکیب ویراستاری خود هستند. (همچنین می توانید با اضافه کردن آنها به پست های وبلاگ یا صفحات فرود ، مسافت پیموده شده بیشتری را از حرکات گرافیکی دریافت کنید.)

 

برنامه های کاربردی برای داستان سرایی داده ها + موشن گرافیک

فرصتهای زیادی برای استفاده از داستان سرایی داده ها در داخل سازمان شما و بازاریابی محتوای شما وجود دارد. هر زمان که نیاز به برقراری ارتباط سریع و کارآمد دارید ، موشن گرافیکی می تواند به شما کمک کند. (یک مزیت دیگر ؛ آنها می توانند به برقراری ارتباط در محیط هایی کمک کنند که نمی توانید به صدا تکیه کنید ، مانند کف نمایشگاه شلوغ.) چند مورد از رایج ترین موارد:

 

تبلیغات سنتی

فیلم های تبلیغاتی

مطالعات موردی

فیلم های توضیح دهنده

فیلم های بازاریابی فرهنگی

فیلم های اجتماعی

وثیقه فروش

ارائه ها

مثال: ما با NBC Universal برای ایجاد یک نمودار حرکتی که آمریکایی ها را به کاهش ضایعات مواد غذایی تشویق می کند ، با استفاده از داده های شورای دفاع از منابع طبیعی همکاری کردیم.

چگونه داستان نویسی داده ها را در موشن گرافیک ایجاد کنیم

مراحل زیادی برای ساخت یک حرکت گرافیکی عالی وجود دارد ، و شما به یک تیم خلاق خالص برای کمک به آن نیاز دارید. اگر می خواهید داستان نویسی را در موشن گرافیکی دنبال کنید ، نحوه شروع به کار در اینجا آمده است:

 

داده های خود را پیدا کنید: داخلی برای بهترین داستان های اصلی بهترین است ، اما اگر نتوانید به راحتی چیزهای دیگر را بدست آورید ، داده های خارجی انجام می شود. در اینجا 9 مکان برای جستجوی داده های خود و همچنین 100+ مکان برای دریافت داده های خارجی وجود دارد.

داستان را در داده های خود پیدا کنید: برای استخراج جالب ترین داستان ها ، راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید. (نگران نباشید ، به اندازه کافی آسان است که یک شخص داده قادر به انجام آن نیست.)

بهترین روش ها را در هر مرحله تولید دنبال کنید: بررسی اجمالی 4 مرحله ای ما از روند موشن گرافیکی را بررسی کنید ، بفهمید چه مدت باید طول بکشد ، سپس به بهترین نکات تیم ما نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید همه چیز در هر مرحله روان است.

 

چگونه ویدیو به شما در بیان داستانهای قدرتمند برند کمک می کند

چرا موشن گرافیک شما باید داستان داده ها را بیان کند

چگونه بهترین فرم تجسم داده را برای داستان خود انتخاب کنیم

، ,داده ,های ,داستان ,ها ,یک ,داده ها ,داده های ,را به ,به شما ,داستان های

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ıllıllı همه چی دونیıllıllı پروژه آمار و مدلسازی دوم و سوم دبیرستان seowebone یک عدد گل گـــلاب گزارش می دهد...! newmiind شورای دانش آموزی دبیرستان نمونه دولتی سعدی زیبایی ، دانایی ، نکویی ریشه در شوکران sschoolkordi